Eerste blog ooit

Dit is `m dan, m`n eerste blog. Dankzij de inspirerende workshop van Webwijs over social media heb ik nu ineens een blogaccount bij WordPress. Waarvan akte!

Wie weet waar dit toe gaat leiden? Vreugde, ellende, zonneschijn, aardbevingen, zomervakanties, kabinetscrises, regenbogen, verdoemenis of verlichting? Alles is mogelijk. Goh, bloggen is net het echte leven.

Waarvan akte.

Over Lextells

Ik wil graag snappen. Snappen wat zich binnen en buiten mijzelf afspeelt. In die zin zou je me onderzoeker kunnen noemen. Ik ben op zoek naar de essentie van alles. Ik wil begrijpen hoe en waarom. En zo ga ik steeds dieper "down the rabbit hole....".
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Eerste blog ooit

  1. Heleen zegt:

    Lextells, zeer boeiende artikelen schrijf je .. heb je een website, fb pagina? groet, Heleen

Geef een reactie

